czwartek, 11 czerwca 2009

La Men


Tak, tak, to mój sakwojaż, co ze mnie kpi - kiedyś bardziej mnie to śmieszyło, a teraz myślę, że może to i dobre?
W ogóle lubię La Men i nawet nie przeszkadza mi w tym czasami zbyt dosłowna fascynacja krakowskich muzyków dokonaniami Roberta KC Frippołka {Sny jak Matte Kudasai).
Od jednego z gryzoni wziąłem sobie 4 utwory z Nocy Muzycznych Pejzaży.

Nagrania pochodzą z 1985 lub 1987 roku - obie wersje podaje Solfa {zaraz muszę się tam zatrylić}
Szkoda, że nie można kupić albumu The Pleasure, ale może jest na to szansa, bo w półgodzinnym programie TV z 1991 r. prowadzący NMP i MC Piotr Kosiński numer tytułowy nazwał perełką... Właśnie wtedy La Men miał swoje rok-dwa w telewizji. Zaprzyjaźniony redaktor Krzysztof Haich kręcił teledyski i grupa pojawiała się na antenie nad wyraz nieproporcjonalnie często do swej popularności. W 90. to nawet pojechała na własny koszt do Sopotu, na scenę!

Zbigniew Liśkiewicz - guitars
Paweł Chrząszcz - vocals, guitars
Roman Ślazyk - bass
Maciej Aleksandrowicz - keyboards
Jacek Fabrowicz - percussion


grają:

1. Niebieski wiatr
2. Sny jak miraże
3. Oczy, które nie śpią
4. Tysiące lat


W ogóle to La Men nagrywa nadal, choć nieco inaczej:
http://la-men.muzzo.pl/
http://la-men86.muzzo.pl/

Brak komentarzy: