środa, 28 października 2009

Holy Toy




Gdy 20 lat temu siostra moja wyjeżdżała na miesiąc do Norwegii, nie omieszkałem jej poprosić o płyty Holy Toy. Właściwie przebywała daleko od sklepów muzycznych, ale do kilku udało się jej zajrzeć. Wróciła z jedyną osiągalną płytą - wtedy byłem trochę niepocieszony, że to tylko jeden, fajny, bo fajny, ale singiel. Dziś, w dobie dostępności muzyki, bardzo się cieszę z tego, że zostałem właścicielem właśnie tego wydawnictwa ze szczególnym zdjęciem placu Czerwonego na okładce.

Dwie kompozycje Andrzeja Dziubka, drugiej chyba nie było na żadnym longu - niestety, póki co, z kasety...
1. Mickey Mouse
2. Solidarność
{na Discogs tytuł brzmi Solidarinosc:}}
Recorded and mixed in Bel Studio, Oslo, by Ulf W. Ø. Holand
1989 — Mercury
Polak, Amerykanin, Norweg i Węgier:
A. Nebb Dziubek
Chuck Frazier
Rolf Valin
Arpad Horvath

3 komentarze:

Analogowe ucho. pisze...

Że ja tu wcześniej nie trafiłem, hmmm. Intersujący blog ;-)

toller pisze...

;}} hmmm. Au, trafiłeś tu do chyba 2 postów jeszcze jako marekjarek5 :}}

Analogowe ucho. pisze...

fajnie, wszytko fajnie tylko dlaczego to tak do dupy gra?