piątek, 3 lipca 2009

Mechaniczna Pomarańcza •• Prafdata ••• Jarocin 86





Przyznaję - słuchałem tych dwóch kawałków i nie przypomniałem sobie nazwy wykonawcy - dopiero sięgnięcie do starych zapisków pomogło ustalić, że to Mechaniczna Pomarańcza... A to wyłowiłem z sieci:
Zespół powstał w czerwcu 1985 roku we Wrocławiu. Skład: Świerk -bas, Odyniec -dr, Wojtek -git, Skuter -voc, ex Zwłoki. Zadebiutowali w Jarocinie 85. Z małymi przerwami istnieli do 1989 roku. Przedstawili post punkową mieszankę wchodząc w klimaty jazzu. Nigdy nie udało im się nagrać profesjonalnego materiału.
DYSKOGRAFIA:
3 utwory na składance
Punk orkiestry stanu wojennego 1995.


Drugi tytuł zapewne umowny:

1. Przyszłość naszą jest
2. Wiosna karabinów

I jeszcze niecałe pół minuty z tego samego 1986 roku - Prafdata, o której Paweł Sito napisał w Magazynie Muzycznym 9(331)/1986 kilka słów: Na dużej scenie grali rzeczywiście stosunkowo dobrzy artyści, wyjątkiem może być totalne nieporozumienie pt. Prafdata, a także wielka ilość bardzo marnych zespołów heavy-metalowych.

3. Prafdata

Foto: Wojciech Marchlewski

7 komentarzy:

Arturro pisze...

drugi tytuł Wiosna karabinów jest poprawny, mam koncert Mechanicznej Pomarańczy z Wrocławia z klubu Katakumby z 87 roku tylko jego jakość jest już taka zużyta trochę. Pewnie wrzucę kiedy na bloga, w Nonstopie był też duży artykuł o grupie kiedyś i też go gdzieś mam

toller pisze...

to super!

piciubata pisze...

Hej, jestem Świerq grałem w mechanicznej od poczatku do końca - jak Skuti i ryja darłem też . Mam nagranie z całego wystepu, Jakby cos to: ms@emit.pl

toller pisze...

:!}}

Anonimowy pisze...

odsiebie nie dziala, mozna prosic o ponowne zaladowanie gdzie indziej?

toller pisze...

można i gdzie indziej: http://www.megaupload.com/?d=ZP3CKMM0

Anonimowy pisze...

megaupload tez lezy...